Jesteś tutaj: pozyczkipozabankowe3.pl > Kredyty dla firm > Kredyty dla firm rozwijające działalność

Na sprzedaż

Stolica Polski – Warszawa chce korzystać na sprzedaży nazw różnych miejsc w mieście. Wystawiają na sprzedaż na przykład nazwy parków, przystanków autobusowych czy też mostów. Na największe zyski liczą ze sprzedaży jeszcze nie istniejących stacji metra.

 

W taki sposób różne firmy reklamują się w mieście. Wszystko zaczęło się od momentu w którym powstał stadion Legii Warszawa o nazwie Pepsi Arena. Co roku do kasy obiektu wpływa za to 6 milionów złoty. Teraz posłowie skierowali odpowiednie pismo do prezydent miasta Warszawy o wyrażenie zgody na to, żeby miasto mogło sprzedawać nazwy miejsc użyteczności publicznej. Nie chodzi o jakieś zabytkowe miejsca, tylko te, które mają w przyszłości się pojawić w stolicy. Możliwe, że pojawią się na przykład przystanek Praga Biedronka, czy też linia autobusowa 522 Coca Cola.

 

Aby zapobiec sytuacje, które mogą się pojawić, potrzeba stworzyć odpowiednią listę obiektów, które można sprzedawać. Warszawa chce iść w ślady innych miast na świecie, które już wprowadzały podobne projekty. Nie dotyczy to tylko i wyłącznie aren sportowych. Bardzo dużo takich przypadków jest spotykane w krajach anglosaskich, gdzie nikomu to nie przeszkadza. Pierwszy lepszy przykład Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, która do licytacji wystawiła nazwę jednego ze swoich pociągów. Jednak najbardziej popularne są nazwy stadionów.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.